poniedziałek, 4 maja 2015

Tort komunijny

Witajcie po weekendzie. Mam nadzieję, że wykorzystaliście go w pełni i chociaż trochę sie zrelaksowaliście;)
 Dzisiaj troszkę inaczej bo nie będzie przepisu. 
W piątek i sobotę miałam wielką przyjemność przygotować swój pierwszy tort na pierwszą komunię Wiktorii.
 Kształt i smak wybrała dziewczynka, natomiast ozdoby jej babcia (nasza długoletnia listonoszka). Przyznam szczerze, że bardzo się bałam tego tortu ale teraz jestem strasznie z niego dumna;) Wiktoria odebrała tort w sobotę razem ze swoją mamą, zarówno młodszej jak i trochę starszej Pani przypadł bardzo do gustu- a to przecież najważniejsze.
 Jako ciekawostkę powiem Wam, że na komunię mamy Wiktorii tort przygotowywała moja babcia- to już chyba taka nasza rodzinna tradycja ;) 

A Wam jak się podoba mój komunijny tort? 


Jasny biszkopt, przełożony kremem czekoladowym (bez wiśni w alkoholu) i orzechowym.


4 komentarze :

  1. Mnie bardzo się podoba. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzien dobry, chcialam zapytac czy na wierzchu tortu jest masa cukrowa a drugie czy ten kielich byl kupiony czy Pani sama go robila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      tak wierzch tortu pokryty jest masą cukrową a kielich był robiony własnoręcznie zresztą wszystkie ozdoby były robione w domu;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło ;)

Printfriendly

Lista zakupów