wtorek, 1 grudnia 2015

Sałatka porowa

Nie myślcie, że u mnie w domu jada się tylko słodkości;) Grudzień zaczynamy przepisem na sałatkę z porów. 

W ubiegły piątek naszła nas ochota na tą własnie sałatkę, dług nie zastanawiałam się nad jej zrobieniem. Zakupami zajął się mąż a ja w tym czasie przygotowałam całą resztę. Sałatka jest bardzo prosta do wykonania, szybka i przy tym niezwykle smaczna.
A Wy lubicie i robicie taka sałatkę?




Składniki:

  • 5 średnich porów
  • opakowanie kukurydzy
  • 20 dkg sera żółtego 
  • 5 ugotowanych jajek 
  • słoik marynowanych pieczarek
  • słoik ogórków kiszonych 
  • kwasek cytrynowy 
  • sól do smaku 
  • pieprz do smaku 
  • majonez 
Wykonanie: Ugotować jajka. Pory pokroić w paseczki, posypać kwaskiem cytrynowym i odstawić na około 10 minut. Po tym czasie pory sparzyć i dokładnie obsuszyć. Kukurydzę wysypać na sitko i porządnie odsączyć. Pieczarki, ogórki i jajka pokroić w kostkę. Ser żółty zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Wszystkie składniki wymieszać w misce, dodać soli i pieprzu do smaku. Na sam koniec do sałatki dodać około 250 g majonezu, wymieszać i pozostawić do przegryzienia się. 

Smacznego :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło ;)

Printfriendly

Lista zakupów