poniedziałek, 22 grudnia 2014

Kruche babeczki z kremem orzechowym

Zostało mi trochę przepysznego orzechowego kremu z ostatniego tortu więc postanowiłam go wykorzystać do własnych wypieków. Od razu do głowy wpadł mi pomysł na zrobienie świątecznych kruchych babeczek. Połączenie kremu orzechowego z kruchym ciastem komponuje się idealnie. Pyszne zarówno do popołudniowej kawki bez okazji jak i na przyjęcie bądź tak jak w moim wypadku na święta. Serdecznie polecam ;) 






Składniki:
  • 150 gramów mąki pszennej 
  • 100 gramów masła
  • 50 gramów cukru 
  • 2 żółtka 
  • szczypta gorzkiego kakao
  • szczypta soli

Wykonanie: Wszystkie składniki dokładnie zagnieść i wstawić ciasto na 30 minut do lodówki. Każdą z foremek delikatnie wysmarować masłem i dokładnie wyłożyć ciastem. Każdą z babeczek ponakłuwać widelcem. Babeczki ułożyć na blaszce i piec przez około 12 minut w temperaturze 200 stopni. Babeczki pozostawić w foremkach do wystudzenia, po tym czasie wypełnić je dowolnym kremem i przyozdobić.

Smacznego ;)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło ;)

Printfriendly

Lista zakupów