czwartek, 2 kwietnia 2015

Babka tulipan według siostry Anastazji

Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką kolejnej książki siostry Anastazji. I to własnie w niej znalazłam przepis na babkę która bardzo przypadła mi do gustu i od razu wiedziałam, że w tym roku będzie ona gościła na naszym świątecznym stole. Babka jest idealna, pyszna, nie za słodka a przy okazji prezentuje się okazale;) Co najważniejsze (dla mnie) nie jest ona sucha i nie zatyka. 
Serdecznie polecam ;) 



Składniki:
  • kostka masła
  • 6 łyżek oleju
  • 6 jajek
  • 2 szklanki mąki
  • 1,5 szklanki cukru pudru 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 2 łyżki kakao
  • 2 łyżki kokosu 
  • opakowanie czerwonego kisielu 
  • 2 łyżki maku 
Wykonanie: Masło utrzeć z żółtkami i cukrem na jasną puszystą masę. Następnie do masy dodać mąkę, proszek do pieczenia i olej, całość dokładnie wymieszać. Gotową masę podzielić na 4 części i dodać do pierwszej 2 łyżki kakao, do drugiej 2 łyżki kokosu, do trzeciej opakowanie kisielu wiśniowego i do czwartek 2 łyżki maku. Następnie masy wyłożyć po kolei do foremki z kominem. Całość piec w 180 stopniach przez około 80 minut. 

Smacznego;) 


1 komentarz :

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło ;)

Printfriendly

Lista zakupów