środa, 8 października 2014

Kotleciki z indyka

Jakoś tak wyszło, że nie miałam dzisiaj pomysłu na obiad. Do sklepu nie bardzo chciało się nikomu iść więc musiałam przygotować coś pysznego z tego co akurat znajdowało się w lodówce i tak oto przy dzisiejszym śniadaniu u rodziców przeglądając gazetę natknęłam się na przepis na kotleciki z indyka. A, że miałam wszystko co potrzebne do ich przygotowania to postawiłam je dzisiaj zrobić i ani trochu nie żałuję. Kotleciki są bardzo smaczne i przy tym niezwykle lekkie;) Przepis Ewy Wachowicz.



Kotleciki z indyka


Składniki:

  • 3 piersi z indyka
  • 20 dag żółtego sera
  • 1.5 łyżeczki curry 
  • szczypta soli 
  • szczypta pieprzu 
  • 3 jajka
  • 3 łyżki majonezu 
  • 2 cebule 
  • 3 ząbki czosnku 
  • 2 łyżki szczypiorku 
  • 2 łyżki pietruszki
Ponadto:
  • olej do smażenia
Wykonanie: Piersi z indyka oczyścić, wymyć, osuszyć i pokroić w drobniutką kostkę, przełożyć do dużej miski. Dodać drobno posiekaną pietruszkę,szczypiorek oraz cebulę. Wybić jajka, dodać majonez oraz starty bądź pokrojony bardzo drobno ser. Na koniec przecisnąć przez praskę czosnek. Całość doprawić solą, pieprzem oraz curry, wymieszać i smażyć na złoty kolor z obu stron. Z podanych proporcji wyszło mi 11 kotletów sporej wielkości.

Smacznego;)

Kotleciki z indyka

2 komentarze :

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło ;)

Printfriendly

Lista zakupów