środa, 27 maja 2015

Kurczak marynowany w sosie arachidowym

Moi drodzy kolejna firma nawiązała ze mną współpracę z czego jestem bardzo dumna. Firma o której mowa to Oleofarm oferująca wysokiej jakości produkty w tym suplementy diety, zdrową żywność a także oleje tłoczone na zimno oraz wiele więcej. Dzisiaj mam dla Was przepis na kurczaka marynowanego w oleju arachidowym firmy Oleofarm. Przyznam szczerze, że po raz pierwszy miałam do czynienia z olejem arachidowym ale od razu się w nim zakochałam. Przyznam szczerze, że do gustu przypadła mi także buteleczka w której firma Oleofarm zamknęła arachidowe "złoto". Jestem pod wielkim urokiem oleju arachidowego i chyba na zawsze zagości on w mojej kuchni. Pachnie przecudnie, wspaniale aromatyzuje mięso, nadaje się również do deserów, ciast, naleśników a także do przeróżnego rodzaju potraw na zimno. Serdecznie zapraszam i z najczystszym sumieniem polecam produkty z bogatej linii firmy Oleofarm. 

Kurczaka podałam z mizerią i młodymi ziemniaczkami- pyszota;) 





Składniki:
  • 0,7 kg piersi z kurczaka 
  • 5 łyżek oleju arachidowego tłoczonego na zimno firmy Oleofarm 
  • szczypta soli 
  • szczypta pieprzu 
  • 3 ząbki czosnku 
  • 2 łyżeczki imbiru 
  • 3 łyżeczki słodkiej papryki
Ponadto:
  • oliwa z oliwek do smażenia
  • pół kubeczka śmietany 18%
  • pół kubeczka wody
  • łyżka mąki 

Wykonanie: Piersi z kurczaka omyć, oczyścić i pokroić w kostkę. Czosnek przecisnąć przez praskę, wymieszać z mięsem. Dodać olej arachidowy, sól, pieprz, imbir i paprykę, całość wymieszać, przykryć i pozostawić w lodówce na minimum 3 godziny (najlepiej na całą noc). Następnie mięso podsmażyć na oleju. Śmietanę wymieszać z wodą i mąka i dodać do mięsa, smażyć do czasu aż sos zgęstnieje.

Smacznego ;)


1 komentarz :

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło ;)

Printfriendly

Lista zakupów