sobota, 4 kwietnia 2015

Babeczki kawowe

W tym roku po raz kolejny własnoręcznie robię babeczki do świątecznego koszyczka. Zdecydowanie wolę je od kupnych. Pracy przy nich nie wiele a są naprawdę wyborne. Robiłam je już nie raz ale w postaci muffinek, za każdym razem niewątpliwie zrobiły wielką furorę. Mam nadzieję, że na święta również przypadną do gustu domownikom i gościom. Przepis pochodzi ze strony Moje Wypieki
Serdecznie polecam;)

A teraz życzenia ;)
Moi Drodzy chciałam Wam życzyć wesołych, zdrowych, pełnych odpoczynku i spędzonych z rodziną i najbliższymi Świąt Wielkanocnych. Smacznych wypieków i jajeczkek a także mokrego dyngusa ;) 





Składniki:
  • 150 g masła
  • 120 g cukru 
  • 2 jajka
  • 150 g mąki pszennej 
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżeczka cukru waniliowego
  • 2 łyżki mleka
  • 2 łyżki kawy rozpuszczonej w minimalnej ilości wody 
Wykonanie: Masło utrzeć z cukrem na puszysta masę, stopniowo dodawać jajka i miksować po każdym dodaniu. Następnie do masy jajecznej dodać przesianą mąkę wraz z proszkiem oraz resztę suchych produktów a także mleko, masę dokładnie wymieszać. Na sam koniec dodać rozpuszczoną w minimalnej ilości wodę kawę, wymieszać. Powstałą masę rozdzielić pomiędzy 6 mini babeczek i piec przez 25 minut w temperaturze 170 stopni. 

Smacznego ;)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło ;)

Printfriendly

Lista zakupów